|
|
|
Saját webáruházam lehet?
Igen, a Pro24 webáruház teljesen az Öné, az Ön domain neve alatt érhető el, Ön tölti fel a termékeket, Ön fogadja a megrendeléseket, Ön rendelkezik a teljes webáruházzal. Banner, vagy más típusú hirdetéseket nem helyezünk el az oldalon, minden az Ön kezében van. Velünk saját webáruháza lehet, Ön csak a Pro24 webáruház szoftver használatát bérli tőlünk addig, amíg csak szüksége van rá, ahelyett hogy megvásárolná azt.
Mennyibe kerülnek a webáruházak?
Pro24 webáruházat három csomagban kínálunk az igényeknek megfelelően. Az alap Pro24 webáruház csomag már 4.900 Ft + áfa / hó áron elérhető.
Kattintson ide és tekintse meg a Pro24 webáruház csomagok részletes árlistáját.
Visszakapom a pénzem, ha nem válik be a webáruház?
Igen. Amennyiben üzembehelyezéstől számított 30 napon belül jelzi, hogy elégedetlen az áruházzal, pénzét visszafizetjük és a webáruházat megszüntetjük.
Tudnak-e forgalmat biztosítani új webáruházamnak?
Önnel együtt mi is tudjuk, hogy egy webáruház forgalom nélkül nem sokat ér. Ahhoz, hogy profitot termlejen az online bolt, ismertté, elérhetővé kell tenni, hogy minél nagyobb forgalomra tehessen szert.
Számos forgalomnövelő lehetőséggel állunk megrendelőink rendelkezésére:
a) Webáruházát beregisztráljuk Magyarország legnagyobb árukereső és ár összehasonlító portáljaira, így ingyenesen és kötelezettségek nélkül tud számos lehetőséget kipróbálni, sőt az arukereso.hu oldalon most a Pro24 webáruház tulajdonosok 6 hónapig további 5% kedvezményt is kapnak!
b) Az árukereső portálokra webáruházának teljes termékpalettáját a webáruház automatikusan, napi rendszerességgel áttölti, Önnek semmit nem kell pluszban tennie tehát azért, hogy az árukeresőkben termékpalettája naprakész legyen.
c) Linképítés Start csomagunk abban segít Önnek, hogy további releváns forgalomhoz jusson webáruháza. A linképítés során az Ön online boltjával egyező, vagy rokon témájú, népszerű oldalak tulajdonosait, üzemeltetőit kérjük meg arra, hogy helyezzék ki az Ön webáruházának linkjét. A Linképítéssel egyben a keresőkben elért helyezései is javulnak.
d) Vállalkozunk Google Adwords kampányának előkészítésében és elindításában is. Együtt számolunk Önnel a rendelkezésre álló adatok alapján, együtt előre megtervezzük a várható költségeket és forgalmat, megírjuk a reklámszövegeket, beállítunk mindent. Önnel együtt figyelemmel kísérjük a kampány alakulását.
A forgalomnak természetesen megvan az anyagi vonzata, de az online hirdetési költségek előre tervezhetők, illetve az elindulást követően folyamatosan figyelemmel kísérhetők, a reklámkampányok javíthatók, a javítás idejére szüneteltethetők, stb.
Mi tehát abban tudunk hozzájárulni üzleti sikeréhez, hogy rendelkezésére bocsájtunk egy színvonalas webáruházat és segítünk megteremteni webáruházának forgalmát a rendelkezésre álló, Internet adta lehetőségek felhasználásával. Így Önnek elég a vásárlók színvonalas kiszolgálására, a megrendelések gyors és korrekt teljesítésére, a vásárlók figyelmének megragadására pl. akciók indításával, stb. figyelnie.
Engedélyköteles a webáruház nyitás?
A 2005. évi CLXIV. törvény júniusban módosított és 2009. október 1-jétől hatályos 3. § (1) bekezdése szerint (az EU irányelvekkel összhangban) : "...aki a Magyar Köztársaság területén kereskedelmi tevékenységet kíván folytatni, köteles az erre irányuló szándékát a kereskedelmi hatóságnak bejelenteni." Ez természetesen azon kereskedőkre is érvényes, akik elektronikus úton, vagy elektronikus úton is folytatnak kereskedelmet.
Mint a fenti bekezdés is mutatja, nem engedélyezésről, hanem bejelentésről van szó; a bejelentés nem korlátozza a piacra lépés szándékát. A kereskedést a bejelentés meglététől lehet folytatni. A bejelentést a kereskedő székhelye szerinti településen, Budapesten a kerületi önkormányzati jegyzőnél kell megtenni. A bejelentésről a jegyző igazolást állít ki, a nyilvántartásba vételre 10 napon belül kerül sor. A bejelentés illetéke 2200 Ft.
A bejelentési kötelezettség célja, hogy a felügyeletet gyakorló hatóságok naprakész információkkal rendelkezzenek a Magyarországon kereskedelmi tevékenységet folytató vállalkozókról, vállalkozásokról.
A fentieken túl a webáruház oldalain - a jogszabályoknak megfelelően - részletes tájékoztatást kell nyújtani az áruház üzemeltetőjéről, a vásárlási és szállítási feltételekről, az alkalmazott adatkezelési szabályokról, az elállás jogáról, garanciális feltételekről, stb.; segítségképpen az erre vonatkozó általános előírásokat egy rövid összefoglaló dokumentumba gyűjtöttük, melyet minden megrendelőnk számára elküldünk. Emellett a webáruházat eleve úgy adjuk át, hogy azok - ahol csak lehet -, előre megírt, aktualizálandó szövegeket tartalmaznak, így nem kell a semmiből kitalálni és megalkotni a kötelező szövegeket.
Számlázó programmal összeköthető a webáruház?
Mit tud majd az áruházam?
A webáruház feladata a nap 24 órájában lehetővé tenni az Internetezők számára a vásárlást. A Pro24 webáruház csomagok ehhez kínálnak egyszerűen kezelhető megoldást mind a leendő vásárlók, mind pedig a webáruház üzemeltetői számára. Dióhéjben, a webáruház biztosítja a termékpaletta és a falhasználói adatok kezelését, a rendelések fogadását és követését egészen a megrendelt termékek átadásáig.
A webáruház csomagok működéséről, funkcióiról, illetve a beépített lehetőségekről részletes információt az alábbi linkekre kattintva találhat:
- Áttekintés webáruházainkról oldal;
- Webáruház csomagjaink összehasonlító oldal;
- A webáruházhoz rendelhető plusz szolgáltatásaink oldal;
Tekintse meg termékbemutató oldalainkat is:
- Termékkatalógus
- Webáruház arculat, webdesign
- Felhasználói adatok kezelése, regisztráció nélküli vásárlás
- Átlátható vásárlási folyamat
- Tartalomkezelő rendszer
- Szerkeszthető információs oldalak
- Modulok, kiegészítő funkciók
- Linképítés Start Csomag, mint rendelhető hasznos kiegészítő
- Google Adwords start csomag, hatékony hirdetési kampány; rendelhető kiegészítő
Melyik csomagot válasszam?
Alapvető online értékesítésre tökéletesen megfelelő a Pro24 alapcsomagunk, mely biztosítja a webáruházaktól elvárható alapműködést: a termékkatalógus, illetve a felhasználói adatok kezelését és a megrendelések fogadását - mindezt könnyen érthetően és profi módon kivitelezve.
Ha Önnek az alapcsomagban foglaltakon túl további igényei vannak (pl. egy termékhez több termékkép megadhatósága, termékexportálási lehetőség, hírek, hírlevél funkció, vagy egyéb kiegészítők - lásd részletesen csomagjaink összehasonlító táblázatát - akkor Plusz, vagy Prémium csomagjainkat ajánljuk.
A webáruház csomagjainkban tárolható termékek, illetve termékkategóriák száma nincs korlátozva, de egy kb. ezer terméket tartalmazó termékpaletta esetén már az alapcsomag helyett inkább a Plusz, vagy Prémium csomagunkat szoktuk ajánlani.
Amennyiben úgynevezett termékopciókra is szüksége van (pl. ruhanemű esetén opció lehet a szín, vagy a méret), akkor a Prémium csomagunkat ajánljuk.
Tekintse meg a csomagok tartalmát és válassza ki Önnek a legmegfelelőbbet. Ha mégsem tud választani az Ön elé tárt információk és leírások alapján, bátran keressen fel minket, vázolja elképzeléseit, és szakembereink szívesen segítenek kiválasztani az Önnek legmegfelelőbb csomagot.
Hogy rendelhetem meg a webáruházamat?
1. Kattintson ide és válassza ki az Önnek megfelelő webáruház csomagot.
2. Kattintson a kiválasztott csomag mellett található "Megrendelem" gombra.
3. Töltse ki rövid regisztrációs űrlapunkat és nyomja meg a "Küldés" gombot!
Beérkező megrendelését visszaigazoljuk Önnek e-mailben.
Megrendelését a megrendelő űrlap kitöltésétől számított 5 munkanapon át tartjuk fenn; a megrendelés véglegesítéséhez ez idő alatt (5 munkanapon belül) kérjük, szíveskedjen a kiválasztott webáruház szolgáltatás díját kiegyenlíteni (jelenleg banki átutalással, vagy készpénzfizetéssel lehetséges). A beérkezett összegről kiállított számlát postai úton küldjük el Önnek.
Megrendelése a szolgáltatás díjának bankszámlánkra történő beérkezésekor - vagy készépnzfizetés esetén a készpénz átvételekor - válik véglegessé.
A véglegesített megrendelést követően 24 órán belül átveheti saját webáruházát.
A webáruházhoz 1 db domain nevet, és a webáruház csomaghoz tartozó tárhelyet is biztosítjuk az Ön számára.
Felhívjuk figyelmét, hogy a Magyar szabályozások miatt a .hu domain nevek regisztrációjának átfutási ideje a megrendeléstől számított kb. 3 hét. A regisztrációs időszak alatt a webáruház egy ideiglenes címen elérhető, így a termékek és egyéb adatok felvihetők már ezen időszak alatt is!
Egyéb, pl. .com, .net, .co.hu, stb. végződésű domain nevek esetén a regisztráció 1-2 nap alatt lezárul.
Saját e-mail címeket is kapok a webáruházhoz?
Természetesen. Minden webáruház csomaghoz tartozik egy Ön által megválasztott domain név (pl. www.azencegem.hu), melyhez a kiválasztott webáruház csomagtól függően meghatározott számú e-mail címet biztosítjuk az Ön számára. A saját, webáruházhoz tartozó e-mail cím mindenképpen komolyságot tükröz egy ingyenes e-mail szolgáltatót címéhez képest!
Módosíthatom a weboldal kinézetét (arculatát)?
Igen. A Pro24 webáruházakat előre előkészített arculattípusokkal kínáljuk, így ennek megtervezésével és elkészítésével sem kell törődni. Egy-egy arculattípus számos színváltozatban elérhető (tipikusan 40-70 színváltozat arculatonként). Az arculattípusok, illetve a színváltozatok között Ön bármikor választhat az adminisztrációs felületen keresztül. Egy-egy adott arculattípuson belül az egyes dobozok színeit szabadon átválthatja másik színváltozatra (pl. a belépés, vagy az akciós termékek dobozát kiemelheti ilyen módon). Mindez csupán néhány kattintás!
A weboldal fejléce átszerkeszthető, az előre telepített fejlécképek és logók szabadon felhasználhatók, illetve saját fejlécháttérképet és logót is feltölthet. A fejlécképen található szövegeket (pl. cégnév, szlogen) szabadon átírhatja.
A webáruház csomaghoz tartozik továbbá egy ikonkészlet is, amivel szabadon színesítheti webáruházát.
Ugyancsak az adminisztrációs felületen keresztül van lehetőség a weboldal főmenüjének (felső, vízszintes menü) - pl. betűméret, illetve a menüpontok feliratainak - szerkesztésére is.
Arculatokkal, logókkal, ikonokkal szolgáltatásunkat rendszeresen bővítjük.
Ki lehet vásárolni a webáruházat?
A Pro24 webáruház szolgáltatást bérleti konstrukcióban kínáljuk, kivásárlásra jelenleg nincsen lehetőség.
Részletfizetésről vagy bérlésről van szó?
A Pro24 webáruház szolgáltatást bérleti konkstrukcióban kínáljuk; részletfizetési, vagy lízing lehetőség, illetve egyösszegű megvásárlás jelenleg nem elérhető. Ön, mint a szolgáltatás igénybevevője az adott minimális szolgáltatási időszakra (csomagtól függően 3, vagy 6 hónap) vagy azok többszörösére veheti igénybe a Pro24 webáruház szolgáltatást.
Önnek lehetősége van előre több időszakot kifizetni, de lehet minden időszak végén kiegyenlíteni a következő időszakra esedékes bérleti díjat. A bérleti időszak lejárta után, ha Ön nem fizet ki további időszakot, a bérlés automatikusan megszűnik.
A szolgáltatás díját előre kell kifizetni. A bérleti díjakról szóló számlát postai úton juttatjuk el az előfizető postacímére.
Termékeim adatait hogyan tudom majd felvinni a webáruházba?
A termékek felvitelére több lehetőség van:
1. A webáruház adminisztrációs felületén lehetőség van a termékek egyenkénti kezelésére, feltöltésére.
2. A termékimportálás minden csomagunk része, így a termékadatok csv típusú állományokból importálással is felvihetők. Az importáláshoz, illetve a kialakítandó csv állományhoz segítséget a webáruházhoz tartozó online súgó tartalmaz. A csv állományt akár Microsoft Excel, vagy OpenOffice programmal is el lehet készíteni.
3. Plusz és Prémium csomagunk a nagyobb méretű terméklisták még könnyebb kezelésének megkönnyítése végett külön export-import funkciót is tartalmaz, így kedvenc táblázatkezelő programjával is lehetősége nyílik a termékek adatainak kezelésére.
4. Amennyiben Önnek túl nagy feladatot jelentene a termékpaletta feltöltése, nincs a feladat elvégzésére ideje, vagy erőforrása, úgy cégünk munkatársai készséggel állnak rendelkezésére a feladat elvégzésében adatfeltöltésenként nettó 50.000 Ft-os díj ellenében.
Domain nevet és tárhelyet biztosítanak a webáruházhoz?
Igen, 1 db domain nevet és a webáruház csomaghoz tartozó tárhelyet is biztosítjuk az Ön számára.
Felhívjuk figyelmét, hogy a Magyar szabályozások miatt a .hu domain nevek regisztrációjának átfutási ideje a megrendeléstől számított kb. 3 hét. A regisztrációs időszak alatt a webáruház egy ideiglenes címen elérhető, így a termékek és egyéb adatok felvihetők már ezen időszak alatt is!
Egyéb, pl. .com, .net, .co.hu, stb. végződésű domain nevek esetén a regisztráció 1-2 nap alatt lezárul.
Rendelkezem domain névvel és/vagy tárhellyel. Ezek felhasználhatóak az áruházhoz?
Már meglévő domain név átirányítható a bérelt webáruházra minden további nélkül.
Tárhelyet a webáruházhoz minden esetben mi biztosítunk, a szolgáltatást külső tárhelyen nem áll módunkban biztosítani.
Hol láthatom webáruházam látogatottságát?
Minden webáruházba díjmentesen beépítjük a Google Analytics látogatottsági számlálóját.
A Google Analytics magyar nyelvű felülete rengeteg információval szolgál a weboldal látogatottsági statisztikáira nézve. A Google Analytics az egyszerű látogatottsági adatok megjelenítésén túl akár konverziókövetést, kampánykövetést, egyedi riportok rendszeres elkészítését is lehetővé teszi. A rendszer ingyenes és mindent tud, amit egy látogatottság számlálónak és statisztikázónak tudnia kell.
Bővebben itt olvashat a Google Analytics-ről.
Hogyan növelhetném webáruházam látogatottságát?
Weboldal látogatottságát növelni számos online (Internetes) és egyéb (pl. újsághirdetés, rádió-, vagy tv-reklám) módon lehet.
Költséghatékonyságot tekintve a legjobb megoldást az alábbi online látogatottságnövelő módszerek jelentik, ezekkel szívesen állunk Ügyfeleink rendelkezésére:
1) Online hirdetésekkel, hirdetési kampány indításával, pl. Google Adwords, Startlap.hu, Origo.hu, stb. nagy látogatottságú weboldalakon elhelyezett fizetett rendelésekkel;
2) Linképítéssel, mely a keresőoptimalizálás alapját jelenti.
Mindkét szolgáltatással kapcsolatban a szolgáltatásaink oldalunkon találhat további információkat.
Készítenek cégemnek logót, névjegykártyát, levélpapírt, stb.?
Igen. Az ilyen jellegű cégarculati elemek tervezéséhez kérje ajánlatunkat. Nyomdai minőségű logók, névjegykártyák, folderek, leafletek, levélpapírok, e-mail sablonok elkészítését vállaljuk, hogy cége egységes arculatot kapjon.
Teljesen egyedi arculatot szeretnék, van-e erre lehetőség?
Teljesen egyedi arculat elkészítésére a Pro24 webáruházakhoz jelenleg nincs lehetőség. Amennyiben egyedi arculatot és/vagy illetve egyedi kérésére készült funkciókat is tartalmazó webáruházat szeretne, akkor ajánljuk figyelmébe Shopmasters webáruház készítés szolgáltatásunkat, kattintson ide a részletekért!
Új funkciót szeretnék webáruházamba
A Pro24 webáruház tudását folyamatosan fejlesztjük, új funkciókkal bővítjük Ügyfeleink kérései alapján. Amennyiben olyan funkciót szeretne webáruházába, melyet a webáruház nem támogat, küldje be nekünk a kérést a funkció leírásával! Az új funkciók kivitelezését Ügyfeleink kéréseire figyelve rangsoroljuk és vitelezzük ki. A webáruház szoftver bővítése fejlesztőink folyamatos feladata. Az újabb és újabb funkciókat mind eddigi, mint új megrendelőink rendelkezésére bocsátjuk az automatikus és ingyenes szoftverfrissítések által. Bár igyekszünk a lehető legtöbb kérésnek eleget tenni, nem garantáljuk, hogy minden beküldött funkció kivitelezésre kerül.
Amennyiben egyedi arculatot és/vagy illetve egyedi kérésére készült funkciókat is tartalmazó webáruházat szeretne, akkor ajánljuk figyelmébe Shopmasters webáruház készítés szolgáltatásunkat, kattintson ide a részletekért!
Hol tekinthetek megy egy bemutató webáruházat?
Készítettünk egy demó (bemutatkozó webáruházat), amelyet ide kattintva tekinthet meg. A demó webáruházba jelentős mennyiségű teszt termékeket is feltöltöttünk (ezeket megrendelni a bemutató webáruházban természetesen nem lehet), hogy valós körülmények között legyen lehetősége a Pro24 termék kipróbálására.
A termékhez lehet-e több árat rendelni, %-os kedvezmény adható-e?
Alapértelmezésként egy termékhez egy kereskedelmi ár és egy akciós ár tartozik.
Amennyiben vevői kedvezménycsoportokat szeretne kialakítani, úgy ajánljuk figyelmébe a "Vevői kedvezménycsoportok" nevű kiegészítőt. Ennek a segítségével a vevőket csoportokba sorolhatja és az egyes csoportokhoz határozhat meg minden egyes termékhez egyedi csoportárat. Ezáltal lehet egy termékhez pl. nagykereskedői árat, törzsvásárlói árat rendelni. Maximum 6 csoport számára adható meg termékenként csoportár.
A csoportárak megadhatók konkrét árként, árkedvezményként (pl. 1500 Ft kedvezmény a termék nettó árához képest), vagy százalékos kedvezményként (pl. 5% kedvezmény a nettó árból).
A leárazás megoldott?
A termékekhez akciós árat lehet megadni, így a leárazás megoldott. Az akciók időtartamát is meg lehet adni (kezdő- és vég dátum segítségével).
Tipp: A termékpalettára (akár kategóriánként lebontva) kedvezményeket az adminisztrációs felületen elérhető export-import funkciónak köszönhetően egyszerű beállítani. Ezen funkció segítségével a kívánt termékek listáját pár kattintással át lehet emelni egy táblázatkezelő programba (pl. Excel, Open Office), ahol a kívánt módosításokat a már megszokott módon el lehet végezni. A módosítások befejezését követően az adatok másolás/beillesztés funkcióval visszaimportálhatók a webáruházba (tehát még fájlba sem kell elmenteni a változtatásokat, a vágólap segítségével könnyen visszaemelhetők a változtatott adatok).
Hány aloldal hozható létre?
Tetszőlegesen felhasználható információs oldalakból a Plusz csomag esetében 10 db van, Prémium csomag esetében 25 db.
Az árumegrendelés menet hogyan zajlik pontosan?
Ennek menetét a demo webáruházunkban a demo.aruhaz24.hu címen kipróbálhatja Ön is. A vásárlás
menete csupán 4 lépésből áll:
1. Bevásárlókocsi tartalma
Itt könnyen módosíthatóak az egyes tételek.
2. Szállítási és fizetési mód kiválasztása
Az adminisztrációs felületen beállított fizetési és szállítási
konstrukciók közül választhat a vásárló.
Ha ársávos kedvezményre jogosult (pl. 10.000 Ft felett ingyenes
a házhozszállítás), akkor az itt kerül érvényesítésre.
3. Teljes végösszeg és adatok megadása
A szállítási és számlázási adatok megadása.
4. Rendelés véglegesítése
A teljes rendelés áttekintése, a rendelés véglegesítése;
itt már nem módosíthat semmit a vásárló (visszalépésre van lehetőség).
Megj.: Ennek a legutolsó lépésnek a meglétét törvény is előírja.
Milyen fizetési módokkal működik az áruház?
A rendelési folyamat során a vásárlók kiválaszthatják a fizetési módot, mely alapértelmezettként lehet készpénzes fizetés, átutalás. A fizetési módokat az adminisztrációs felületen lehet meghatározni, kérésre bővítjük a fizetési módok listáját. Az online bankkártyás fizetés kivitelezését is vállaljuk egyszeri nettó 30.000 Ft-os díjon.
Készletnyilvántartás van-e a webáruházakhoz?
A Plusz webáruház csomaghoz kiegészítőként rendelhető a készletkövetés (a Prémium csomagnak ez része). A kiegészítő segítségével minden termékhez megadható a készleten lévő termékek darabszáma, mely kosárba helyezéskor, vásárláskor automatikusan csökken. A kiegészítő segítségével egy beállítás kérdése, hogy a készletinformáció a vásárlók részére megjelenjen-e, vagy sem, illetve hogy lehessen-e adott termékből rendelni abban az esetben, ha az éppen nincsen raktáron. A kiegészítő díja a Plusz csomaghoz egyszeri nettó 12.000 Ft.
A látogató a képekre kattintva tud-e nagy méretet megjeleníttetni?
További kérdése van? Tegye fel nekünk!
|
|
|
|
|